Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02 20:03 - Паник атаките-Знаете ли, че.....
Автор: elena1617 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 796 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 06.05 10:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Знаете ли, че по последни данни, всеки пети човек реживява пристъпи на паник атака.?
Тези панически пристъпи са изключително неприятни и плашещи за хората попаднали в капана на това психическо неудобство.
Но всъщтност има начин да редуцираме проявата им и да неутрализираме тези състояния, чрез две лесни стъпки!
Първо да анализираме, какво представлява паник атаката, и каква е причината за появата й:
Съсноянието на паник атака се провокира от рязкото отделяне на хормоните на стреса (основните Адреналин и Кортизол) във високи нива, причината за тази химична реакция е страха. Това, което на физическо ниво преживяваме са симптоми, като, плитко гръдно и учестено дишане, завишаване стойностите на кръвното налягане, достигащи нива над 200/120, ускорен пулс достигащ до 130-150 удъра в минута, обилно потене, треперене генерирано по цялото тяло, недостиг на въздух и други.
Всичко това е в следствие на силен страх, понякога и неосъзнат! 
Интересното обаче е, че всичко това се случва с нас и при активна физическа тренировка(фитнес, плуване, тичане и други), замисляли ли сте се над това?...
Тоест, когато спортуваме, ние преминаваме през същите симптоми( прочети симптомите на паник атаката), тъй като, отново завишаваме нивата на хормоните на стреса и реакцията на тялото е една и съща, както при паник атака, само че, причинителят на тези съснояния сме ние самите и желанието ни да бъдем здрави и по-красиви!
Това означава, че ако отделяме по 1 час на ден за активна физическа тренировка, ще сме отделили хормоните на стреса, достигайки техният максимум, като така намаляваме значително възможността за поява на паник атака! 
Това е в резултат на вече настъпилият "бум" на отдеяне на хормони, като те НЕ могат за се отделят със същите стойности през същият ден, поради тази причина, когато наркоманите приемат първата си доза наркотик, тя е с дълготраен ефект всяка следваща доза е по-краткотрайна и с по-слаб ефект, понеже наркотика стимулира по същият начин отделянето на хормони!
В случая с паник атаките се получава същото, дори да почувствате порив на напрежение, то шанса състоянието ви да се влоши до висока степен е много по-малък, тогава е съвсем лесно, напълно да се неутрализират симптомите бързо с дихателна техника от Йогата. 
Може да се отпуснете на удобно за вас място( най-добре в легнало положение), и да се съсредоточите върху дишането, поемете дълбоко въздух през носа с корема, задръжте дъха си за 2-3 секунди и издишайте през устата. Преповтаряйки тази техника няколко пъти, ще регулирате пулса, което от своя страна ще понижи кръвното наляане, тялото ще се успокои и треперенето ще отшуми, както й обилното потене.
Другият вариант е да подскочите няколко пъти( подскоците трябва да са бързи) за да накарате мускулите да се освободят от насъбраната енергия за да намалите треперенето в тялото по-бъзо!

*Из Книгата "Излез от стреса" ОЧАКВАЙТЕ ПРЕЗ МАРТ
За повече интересна информация за това Как Аз се справих със стреса, може да се свържете с мен тук; във Фейсбук на страничката ми "Излез от стреса-Книга" или личният ми профил Elena Hamidy

НЕ ЗАРАВЯЙТЕ, ЧЕ ВСИЧКО МОЖЕ ДА СЕ НЕУТРАЛИЗИРА С ПРАВИЛНИЯТ ИНСТРУМЕНТ, НЮТОН ГО Е КАЗАЛ: 
"ВСЯКО ДЕЙСТВИЕ ИМА РАВНО ПО ГОЛЕМИНА И ПРОТИВОПОЛОЖНО ПО ПОСОКА ПРОТИВОДЕЙСТВИЕ"

Бъдете здрави и щастливи, в хармония със себе си!
До скоро ♡ 
Елена Хамиди 



Гласувай:
3
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: elena1617
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 5701
Постинги: 11
Коментари: 9
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Октомври, 2018  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031